Здрави навики за затегнато и привлечно тело!

Направете промена во исхраната: 
Научните студии заклучуваат дека јадењето цели зрна, заедно со овошјето и зеленчукот, помага да се намали количината на маснотии што ја консумирате. Консумирањето цели зрна е поздраво, бидејќи не содржат конзерванси. Ова е еден од најдобрите начини да се намали струкот во рок од една недела. Запомни дека плодовите понекогаш содржат високи количини шеќер и јадење премногу овошје може да биде контрапродуктивно.

Лекарите велат дека треба да намалите 3,500 калории од вашата исхрана за да изгубите еден килограм. Прагот за здраво губење на тежината е 2 килограми неделно, затоа немојте да прегладнувате. Јадете здраво, а не помалку.

СВРТИ ГО ТРКАЛОТО НА СРЕЌА И ОСВОЈ ПОПУСТ ДО 40% ПОПУСТ ВО АЛФАЛАБ, СЕ ШТО ТРЕБА ДА НАПРАВИТЕ Е ДА ПОЧЕКАТЕ 30 СЕКУНДИ ЗА ДА ВИ СЕ ПОЈАВИ ТРКАЛОТО ЗА ПОПУСТ.

ЗА ДА ЗАПОЧНЕТЕ КЛИКНЕТЕ ОВДЕ

Пијте повеќе вода:
Друга важна работа кога се обидувате да изгубите тежина е да пиете повеќе вода. Ова помага да се спречи вашето тело да се збуни помеѓу жед и глад. За да се ограничи тенденцијата да се прејадуваате на храна, пијте повеќе вода. Добро е и за кожата и за косата.

Фокус на квалитет, а не на квантитет:
Обично, луѓето кои се на режим имаат тенденција да не јадат ништо, наспроти јадење здрава храна која не додава вишок маснотии или шеќер во вашето тело. Тајната на диетата е да се јаде повеќе здрави оброци, кои не додаваат вишок калории во вашето тело.

Вежбање:
Се прашувате како да се намали струкот за една недела? Вежбањето е совршено решение! Резултатите само ќе следат кога ќе вложите напор. Сепак, внимавајте и осигурајте се дека ќе започнете постепено. Немојте да се форсирате уште првиот ден и да се превртите или да се повредите. Постепено се зголемува интензитетот на вежбање.

Направете план за вежбање, од основно ниво, па се до сите фази на поинтензивни и подолги вежби за вежбање. Со текот на времето, ќе почнете да уживате во редовно вежбање без чувство на изнемоштеност или незаинтересираност. Заедно со намалување на половината, исто така, ќе се осигурате дека ќе живеете поздрав живот.

Изградба на градите и рамената:
Кога ги вежбате рамениците и градите, струкот автоматски станува потенок. Тука спаѓаат и вежби за рамо.

Облека:
Уште еден сигурен начин за добивање на тенок струк е да носите облека што се затегнува околу половината. Кога носите некој каиш или ремен, тие обезбедуваат илузија на фигура на песочен часовник, која автоматски ја прави вашата половина да изгледа помала. Ова се само неколку едноставни начини како да се добие помал струк во една недела.