Отстранување на масни наслаги (II дел)

Јадете храна богата со растителни влакна
Диететските влакна најчесто се разложуваат на растителни материи.
Често се тврди дека јадењето многу влакна може да помогне при губење на тежината. Ова е точно, но важно е да се има на ум дека не сите влакна се создадени еднакво. Се чини дека најчесто се растворливи и вискозни влакна кои имаат ефект врз вашата тежина. Овој гел драматично може да го забави движењето на храната преку вашиот дигестивен систем и да ја забави дигестијата и апсорпцијата на хранливите материи. Крајниот резултат е продолжено чувство на полнота и намален апетит. Една студија за преглед покажа дека дополнителни 14 грама влакна на ден се поврзани со 10% намалување на внесот на калории и губење на тежината од 4,5 кг (2 кг) во текот на 4 месеци.

Што значи ова, е дека растворливото влакно може да биде особено ефикасно во намалување на штетните стомачни маснотии. Најдобар начин да добиете повеќе влакна е да јадете многу растителна храна како зеленчук и овошје. Млековите се исто така добар извор, како и некои житни култури како овес. Постојат докази дека растворливите диететски влакна може да доведат до намалени количини на стомачни масти. Ова треба да предизвика големи подобрувања во метаболичкото здравје и намален ризик од неколку болести.

СВРТИ ГО ТРКАЛОТО НА СРЕЌА И ОСВОЈ ПОПУСТ ДО 40% ПОПУСТ ВО АЛФАЛАБ, СЕ ШТО ТРЕБА ДА НАПРАВИТЕ Е ДА ПОЧЕКАТЕ 30 СЕКУНДИ ЗА ДА ВИ СЕ ПОЈАВИ ТРКАЛОТО ЗА ПОПУСТ.

ЗА ДА ЗАПОЧНЕТЕ КЛИКНЕТЕ ОВДЕ

Вежбањето е многу ефикасно во намалувањето на стомачните масти
Тоа е меѓу најдобрите работи што можете да ги направите ако сакате да живеете долг, здрав живот и да се избегнете болест. Листа на сите неверојатни здравствени придобивки од вежбањето е надвор од опсегот на овој член, но вежбањето се чини дека е ефикасна во намалувањето на стомачните масти. Сепак, имајте на ум дека не зборувам за стомачни вежби. Редукција на местото (губење на маснотии на едно место) не е можно, а правењето бескрајни количини на вежби за стомачни не значи дека ќе изгубите маснотии од стомакот. Аеробни вежби (како одење, трчање, пливање и сл.) Се покажаа дека предизвикуваат големи намалувања на стомачните масти во бројни студии.

Друга студија покажа дека вежбата целосно ги спречува луѓето повторно да стекнат абдоминална маст после губење на тежината, што значи дека вежбањето е особено важна за време на одржување на тежината. Вежбањето, исто така, доведува до намалено воспаление, намалување на нивото на шеќер во крвта и подобрувања кај сите други метаболни абнормалности кои се поврзани со вишокот стомачни масти. Вежбањето може да биде многу ефективно ако се обидувате да изгубите стомачни масти. Вежбањето исто така има и многу други здравствени придобивки и може да ви помогне да живеете подолго и поздраво.

Следете ја вашата храна и дознајте што точно и колку јадете
Она што го јадеме е најважно, сепак, повеќето луѓе, всушност немаат поим што навистина јадат. Луѓето мислат дека јадат високо ниво на протеини, ниско ниво на јаглехидрати, или нешто друго, но имаат тенденција драстично ги преценуваат или потценуваат. Мислам дека за секој кој навистина сака да го оптимизира нивото на нивната исхрана, следењето што внесуваме во текот на денот е навистина исклучително важно. Тоа не значи дека треба да измерете сè и секој ден без престан, доволно е да внимавате неколку дена на внесот на искраната и да видите каде има простор за промени. Ако сакате да го зголемите внесот на протеини на 25-30% од калориите, како што е препорачано погоре, само јадењето повеќе храна богата со протеини нема да биде доволно. Треба да ги измерите оброците за да ја достигнете таа цел. Лично го правам тоа на секои неколку месеци. Јас мерам сè што јадам за да видам како изгледа мојата исхрана во текот на еден ден.