Опис
Кога сте со партнер, водечкиот може да одлучи дали вежбата може да се изврши во отворена или затворена позиција. Танцовите потези или „step“ играње, во текот на исполнувањето силно зависи од музиката (како што се тактовите од страна на различните инструменти), амбиент, расположение и толкување. За разлика од салсата, бачата танцот обично не вклучува многу комплексни потези, но тие се користат се повеќе и повеќе, како што танцот се развива. Водењето е направено за да како и во повеќето други народни ора, да се комуницира со „туркање и влечење” на рацете.
Оригиналниот танцов стил од Доминиканската Република на Карибите е основен танц со целосни полни осум движења. Танчерите од западниот свет многу подоцна почнале да ги развиваат поедноставните модел, а исто така, додадоа елементи од други танци како и основниот модел кој е исто така, со полни осум движења, но со странични движења. Двата стила се состојат од три нормални чекори, а потоа тврд чекор. Чекорот е често придружен од игра со колковите, и понекогаш се заменети со чекори меѓу ритамите. Бачата музиката има акцент во ритамот на првиот такт од четири такт. Повеќето луѓе танцуваат почнувајќи од првиот такт и ова се нарекува бачата танц. Но, бачата може да се танцува во различни тајминзи, како и на пример со удирање на првиот такт, а потоа направете го првиот чекор на вториот такт (танцување на два), која, исто така се гледа кога Доминиканците танцуваат со три и четири такта. Тапкањето се прави на спротивната нога од последниот чекор, додека следниот чекор се прави на истата нога како од тапкањето. Насоката на танцување се менува по тапкањето или по четвртиот чекор.
Доминиканска бачата
Танцовиот стил на Доминиканската бачата е оригинален стил на бачата, со потекло од Доминиканската Република, од каде што потекнува и музиката. Раниот бавен стил од шеесеттите години од каде што се започна бил изведуван само како затворен стил, како на пр. болеро. Основните чекори на бачата се движат во т.н. мал квадрат (страна, страна, напред и од страна, страна, назад) се исто така, инспирирани од болерото, но танцот е малку поинаков, вклучувајќи го тапкањето, а исто така, и чекори меѓу тактовите во зависност од динамиката на музиката која се игра. Поставеноста на раката се разликува од позицијата на танчарите која може да биде многу блиска до полу блиска до отворена.
Доминиканскиот стил се танцува низ целите Кариби, сега и побрзо во согласност со побрзата музика, со повеќе работа на нозете, свртувања / фигури и ритмички слободни стилски движења и со наизменични движења помеѓу блиски (романтични) и отворени положби (повеќе играње со нозете, свртувања / фигури, ритмичко торзо и сл.). Овој стил се танцува со благи движења на колковите и со тапкање. Може, исто така да се танцува со или без скокнување (движејќи го телото по ритамите и надолу повторно меѓу ритамите со мало ширење на нозете). Доминиканската бачата е создадена од луѓе пред многу години ( околу почетокот на шеесеттите години) за народно танцување и до ден денес се уште се развива.
Забележувате дека она што се нарекува Доминиканска бачата на Запад е наречена бачата во Доминиканската Република и од повеќето доминикански имигранти. Доминиканската бачата е оригиналниот стил на бачата и затоа од страна на некои луѓе е наречена само како традиционален стил. Поради ова, називот “традиционална бачата” за првиот, но не многу стар стил на бачата е погрешен, сепак денес е таков називот.
Традиционален стил (западен традиционален : како што споменавме, првиот стил)
Во одреден момент во доцните 1990-ти години, танчари и танцовите училишта во западниот свет започнаа да користат поедноставни шеми, страна на страна, наместо оригиналните чекори, веројатно поради неразбирање на оригиналните чекори. Основните чекори на овој модел се движат од една кон друга страна, менувајќи ја насоката по секое тапкање. Карактеристики на овој “ран” училиштен стил на играње во танцовото училиште е во тесна врска помеѓу партнерите, меки движења со колковите, со тапкање со мали допири на колкот на четвртиот чекор (еден, два, три, тапкање ) и не вклучува многу свртувања и фигури. Повеќе од стилот во овој стил е од танц во сала и обично се користи во овој стил. Ова беше прв популаризиран стил на бачата од училиштата за салса надвор од Доминиканската Република.
Модерен стил
Подоцна понов стил наречен „модерен стил“ бил развиен веројатно околу 2005-та година на база на традиционални стилови. За овој стил нашироко се смета дека потекнува во Шпанија и се нарекува сензуален стил, но како и со сите “еволуции” на стилот на играње, за овој нашироко се дебатира. Основите се исти како и традиционалниот бачата стил, но со додадени елементи и стилови од салса, танго, ламбада итн. Во овој стил, паровите обично порано ги движат своите горни торза, ставаат повеќе акцент на движењата со колковите, а токму жените ги користат повеќе овие нагласена движења. Најдиректно влијание врз модерниот бачата стил на танцување, доаѓа од прифаќањето на салса движењата. Исто така, постои уште еден понов современ урбан стил кој вклучува хип хоп елементи, но овој стил во основа ги има истите техники како и модерниот стил.
Бачатанга / Бачата танго
Во исто време како што беше развиван модерниот стил беше исто така развиен друг стил наречен бачатанго / бачата танго. Исто така е стил измешан од Запад со кратки секвенци од традиционалните основни чекори, а потоа се додадени различните танго чекори, изведувани како танго. “Поп” движењата се користат за да се додаде малку сензуални и разновидни латино стилови, а исто така вклучуваат карактеристики и од танго. Вуелта е како традиционалниот стил. Иако овој танц се користи за играње бачата, таа еволуираше за да се користи исто така и за играње танго. Иако за бачатанго се уште не се слушнало во Доминиканската Република, земјата на потекло, бачатанго стана популарна преку странските инструктори надвор од Карибите.
Танц во сала
Танцот во сала е уште еден стил, исто така развиен на Западот, пред се за натпреварување со танцови, со многу екстремни движења на колковите и многу танцов стил. Се користи претежно за натпревари наместо како народно танцување. Основниот чекор е врз основа на традиционалниот стил.
Други стилови
Постојат “многу други измешани стилови ” на бачата од Западот, започнат и промовиран од страна на различни наставници од целиот свет, секој со својот посебен талент. Дали овие се сметаат за целосно различни стилови или едноставно варијанти на главните стилови погоре наведени е често тема на расправа како од страна на наставниците, така и од учениците.
Започнете со танцување уште денес: 070 214 561
www.dancersunitedmk.org