Лек за отечени стапала & глуждови после напорен работен ден!

Потечените нозе може да се поврзат со многу тешки состојби, проблеми со срцето и проблеми со бубрезите. Еве како можете природно да го намалите отокот и да се чувствувате подобро! Постојат и други симптоми кои обично доаѓаат со отечени екстремитети, како што се отежнато дишење, треска, промена на бојата на кожата и болка во градите. Често отокот се должи на реакција на некоја форма на апчиња за контрацепција, антидепресиви и HBP лекови. Секогаш е најдобро да бидете сигурни и да се консултирате со лекар.  Понекогаш отокот се случува кога поминуваме премногу време во пат, нозете се во една позиција, а нашето тело не е навикнато на климатската промена.

Редовно вежбање
Ако страдате од каков било вид на воспалени нозе, пливањето е совршена вежба за вас. Вежбањето помага при циркулација на крвта и го спречува телото да не дозволува да се собере крв во долниот дел од телото. И јога влегува во комбинација. Само нешто што ќе ги активира вашите нозе.

Дигнете ги нозете
Дигнете ги нозете на ѕид или перница околу триесет минути секој ден и тоа ќе му помогне на вашето тело да ги исцеди вишокот течности што се собираат.

СВРТИ ГО ТРКАЛОТО НА СРЕЌА И ОСВОЈ ПОПУСТ ДО 40% ПОПУСТ ВО АЛФАЛАБ, СЕ ШТО ТРЕБА ДА НАПРАВИТЕ Е ДА ПОЧЕКАТЕ 30 СЕКУНДИ ЗА ДА ВИ СЕ ПОЈАВИ ТРКАЛОТО ЗА ПОПУСТ.

ЗА ДА ЗАПОЧНЕТЕ КЛИКНЕТЕ ОВДЕ

Прошетка
Ако работите некаде, тоа ве тера да седите мирно подолг временски период и најдобро е да станете и да шетате по неколку минути. Ова ќе помогне да се спречи оток во нозете и стапалата.

Компресивни чорапи
Да, компресивни чорапи. Тешко е да се облечат, но тие се многу погодни. Овие чорапи ќе им помогнат на крвните садови да останат поеластични. Тие исто така ги спречуваат проширените вени.

Здрава исхрана
Обидете се да не јадете премногу сол. Премногу сол ќе предизвика вашето тело да ја задржи водата. Обидете се да јадете зеленчук, овошје и протеини. Ова ќе ви помогне да бидете здрави на повеќе начини.

Стоп за цигарите
Ако сте пушач, најдобро е да се откажете. Да знам, тешко е. Но, тоа ќе ви отвори сосема нов свет и ќе ве спаси од болести и трошоци. Пушењето е една од клучните причини за отекување на долните екстремитети.

Вода
Пијте многу вода, водата за пиење ќе ги задржи ткивата хидрирани и ќе помогне да се детоксицира телото. Пиење десет чаши вода, треба да биде секојдневна рутина што секој ја практикува.

Масажа
Триењето на потечени болни области ќе го зголеми протокот на крв и ќе им помогне да спаднат.

Магнезиум
Најчестите болести / непријатности се поврзани со дефицит на магнезиум. Земањето додатоци или јадењето повеќе храна богата со магнезиум може да има позитивен ефект врз нозете и екстремитетите.

Јаболков оцет
Можеби чудно ви звучи, но примена на јаболков оцет на отечените делови ќе помогне во ублажувањето на болката. Оцетот има ефикасно дејство на апсорпција на течности, со што се отстранува вишокот течност.