Витаминска доза: Б1

Витамините се природни супстанции во храната, од суштинско значење за телото да може да функционира совршено. Секој витамин има своја улога во организмот.

Витамините се главно активни во развојот на нервниот систем, видот, голем број на реакции во телото, но исто така и во минерализација на коските.

Постојат две групи на витамини: оние кои се раствораат во вода (витамин Ц и сите Б комплекс витамини) и оние кои се раствораат во масти (витамин А, Д, Е и К). Иако тие се од суштинско значење за одржување на животот, витамините претежно не се произведуваат во организмот, туку се внесуваат, првенствено преку храна.

СВРТИ ГО ТРКАЛОТО НА СРЕЌА И ОСВОЈ ПОПУСТ ДО 40% ПОПУСТ ВО АЛФАЛАБ, СЕ ШТО ТРЕБА ДА НАПРАВИТЕ Е ДА ПОЧЕКАТЕ 30 СЕКУНДИ ЗА ДА ВИ СЕ ПОЈАВИ ТРКАЛОТО ЗА ПОПУСТ.

ЗА ДА ЗАПОЧНЕТЕ КЛИКНЕТЕ ОВДЕ

Витамин Б1

Дневните потреби се околу 3 мг. Во поголеми количества го содржат квасец, житарки, семиња, ореви, лешници, грав, пченка брашно, шунка, спанаќ, моркови, листови од репка, грејпфрут. Недостатокот на витамин Б1 предизвикува запек, мускулна слабост, пречки во циркулација и нервна слабост. Ефектот на тело: влијае на нервните, го претвора јаглехидратите во телесна енергија.

За да ја задоволите дневната потреба на Вашиот организам од витамин Б1 дополнително покрај исхраната треба да внесувате и убава комбинација на витамини и минерали.

Продолжува за витамин Б2 …

Наш предлог :

NATURE ESSENTIAL –  SUPERVITAMINS & MINERALS

Print