Омега – 3 масни киселини за правилен детски развој & способност за помнење

До пред околу една деценија, исхраната без масти или се сметаше за најдобар начин за борба против дебелината и несаканите проблеми со телесната тежина ширум светот. Сепак, не сме доволно свесни дека нѐ сите масти се штетни за телото, и дека добрите масти всушност помагаат во борбата и спречувањето на болестите, со што се обезбедува добро здравје и благосостојба. Има нов играч во тимот кога станува збор за здравјето и тоа е на чекор до Вас. Омега-3 масни киселини се клучни играчи во функција на неколку телесни процеси, што ги прави клучни компоненти за оптимално здравје.

Зошто се важни Омега-3 масните киселини?
Постојат две главни причини зошто Омега-3 маснотиите треба да бидат дел од вашата секојдневна исхрана:
– Ги прави клеточните мембрани флексибилни и еластични. Здравите клеточни мембрани овозможуваат непречен проток на повеќе хранливи материи;
– Се борат против воспаленија:  поврзано е со хронични болести кои вклучуваат Алцхајмерова болест, тип 2 дијабетес, рак и срцеви заболувања.  Здравствените придобивки на Омега-3 се бесконечни, тие  вклучуваат намалување на воспалението со намалување на продукцијата на воспалителни простагландини и намалување на нивото на кортизол, што е хормон кој се секретира како одговор на стресот. Не можеме да заборавиме на Omega-6 масти, кои најчесто се наоѓаат во преработената храна и се поврзани со хроничното воспаление.

СВРТИ ГО ТРКАЛОТО НА СРЕЌА И ОСВОЈ ПОПУСТ ДО 40% ПОПУСТ ВО АЛФАЛАБ, СЕ ШТО ТРЕБА ДА НАПРАВИТЕ Е ДА ПОЧЕКАТЕ 30 СЕКУНДИ ЗА ДА ВИ СЕ ПОЈАВИ ТРКАЛОТО ЗА ПОПУСТ.

ЗА ДА ЗАПОЧНЕТЕ КЛИКНЕТЕ ОВДЕ

Здраво срце
Омега-3 масните киселини се многу корисни за оние кои имаат кардиоваскуларни болести. Установено е дека рибините масла се корисни за срцеви заболувања.
Рибиното масло ги спречува нарушувањата во срцевиот ритам или аритмијата
Омега-3 покажаа способност за подобрување на нивоата на липиди, вклучувајќи и намалување на триглицеридите (додатоци на атеросклероза). Ја намалуваат артериската вкочанетост и времето на коагулација на крвта. Може да помогне во борбата против дебелината – главен фактор на ризик кај срцеви заболувања – преку помагање при супресија на апетитот, зголемен развој на посно ткиво и намалување на депонирањето на мастите (хранливи материи).

Двигатели на мозокот
Омега-3 мастите помагаат при функциите на мозокот и помагаат за поголма и поостра меморија. Го намалуваат стресот и го подобруваат расположението.

Видот е дар од Бога
Омега-3 се посебно корисни  за мрежницата, што е чувствителна на светлина, ткиво во задниот дел на окото кое ги преведува сликите во електрични сигнали и ги испраќа до мозокот. Ова помага да се објасни зошто повисоките нивоа на Омега-3 се поврзани со помал ризик од макуларна дегенерација поврзана со возраста, што е главна причина за слепило.

Други придобивки
Научниците продолжуваат да изнаоѓаат други начини на кои Омега-3 маснотиите може да ја подобрат благосостојбата. Рибиното масло ги намалува лергиските реакции кај децата. Помага и при заболувања на црниот дров и псоријаза. Рибините масла, исто така, играат улога во одржувањето на здравјето на коските и бубрезите.

Извори на храна за Омега-3
1. Скуша
2.Лосос
3. Ореви
4. Чија семиња
5. Харинга
6. Ленно семе
7. Туна
8. Сардини
9. Јајчни жолчки