15 природни начини за намалување висок крвен притисок (втор дел)

Откажете се од пушење
Меѓу многуте причини да се откажете од пушењето е и тоа што е силен фактор на ризик за срцеви заболувања. Секој здив од чад од цигари предизвикува мало, привремено зголемување на крвниот притисок. Хемикалиите во тутунот, исто така, знаат дека ги оштетуваат крвните садови. Сепак, бидејќи пушењето и високиот крвен притисок го зголемуваат ризикот од срцеви заболувања.

Намалете со внес на шеќер и рафинирани јаглехидрати
И тоа не само шеќер – сите преработени јаглехидрати, како што се оние во бело брашно, брзо се претвораат во шеќер во крвотокот и може да предизвикаат проблеми. Некои студии покажаа дека диетите со ниски хидрати, исто така, може да помогнат во намалување на крвниот притисок.

Јадете бобинки
Тие се преполни со полифеноли, природни растителни соединенија кои се добри за вашето срце. Оние кои консумираат бобинки и храна богата со полифенол доживеаја подобрени маркери за ризик од срцеви заболувања.

СВРТИ ГО ТРКАЛОТО НА СРЕЌА И ОСВОЈ ПОПУСТ ДО 40% ПОПУСТ ВО АЛФАЛАБ, СЕ ШТО ТРЕБА ДА НАПРАВИТЕ Е ДА ПОЧЕКАТЕ 30 СЕКУНДИ ЗА ДА ВИ СЕ ПОЈАВИ ТРКАЛОТО ЗА ПОПУСТ.

ЗА ДА ЗАПОЧНЕТЕ КЛИКНЕТЕ ОВДЕ

Обидете се со медитација или со длабоко дишење
Овие две спаѓаат во техники за намалување на стресот, медитацијата и длабокото дишење заслужуваат посебно споменување. Се смета дека медитацијата и длабокото дишење го активираат парасимпатичниот нервен систем. Овој систем е ангажиран кога телото се релаксира, забавувајќи го срцевиот ритам и го намалува крвниот притисок.

Јадете храна богата со калциум
Луѓето со низок внес на калциум често имаат висок крвен притисок. За повеќето возрасни, препораката за калциум е 1.000 мг дневно. За жени над 50 години и мажи над 70 години, тоа е 1200 мг дневно. Во прилог на млечните производи, можете да добиете калциум од зелените зеленчуци и други лиснати зеленчуци, грав, сардини и тофу.

Земете природни додатоци на исхрана
Некои природни додатоци, исто така, можат да го намалат крвниот притисок. Еве некои од главните додатоци кои служат за ова:
Екстракт од лук: успешно се користи како самостоен третман и заедно со конвенционални терапии за намалување на крвниот притисок;
Протеин од сурутка: го подобрува крвниот притисок и функцијата на крвните садови;
Рибино масло: долго заслужно за подобрување на здравјето на срцето, рибиното масло може да има корист кај луѓето со висок крвен притисок (49, 50).
Хибискус: богат со антоцијани и полифеноли кои се добри за вашето срце и може да го намалат крвниот притисок;

Наша препорака: Nature Essential – Масло од лук / 1000мг / 60 софтгел капсули

  • Го штити срцето
  • Делува против дијабетес
  • Го стимулира растот на косата
  • Ги чисти акните
  • Го лекува атлетското стапало
  • Совршено решение за оние со осетлив нос

Многумина не можат да го поднесат мирисот на лук, па затоа и често избегнуваат да го користат, а сакаат да уживаат во неговите бенефити. За да го консумирате овој природен лек, има само уште еден лек – маслото од лук како 100% природен суплемент со кој ќе ги внесувате сите позитивни компоненти кои ќе му помогнат на вашето здравје. 100% природен антибиотик, антиоксидант со антивоспалителни и антибактериски дејства, маслото од лук го стимулира имунитетот, го заштитува организмот од настинки и грип и помага при лекување на главоболки.
Повелете со директна нарачка
https://alfalab.mk/proizvodi/garlic-oil

Јадете храна богата со магнезиум
Магнезиумот е важен минерал кој им помага на крвните садови да се релаксираат. Некои студии сугерираат дека добивањето на малку магнезиум е поврзано со висок крвен притисок. Сепак, јадењето богата со магнезиум исхрана е препорачан начин за да се спречи висок крвен притисок. Можете да инкорпорирате магнезиум во вашата исхрана со зеленчук, млечни производи, мешунки, пилешко, месо и цели зрна.